Nivel de serviciu IKOULA

  • Asistență tehnică 24/7 în Franța

    Echipele noastre tehnice sunt disponibile 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână.

  • Răspuns în mai puțin de 1 oră

    Garantarea timpului de intervenție tehnică (GTI) de o oră prin telefon și 24 de ore prin e-mail.

  • Interfețe dedicate și securizate

    Interfețele clienților sunt dedicate și securizate pentru a vă ajuta să țineți evidența cu ușurință a facturilor și rapoartelor dvs...

  • Hardware-ul și componentele sunt testate și autorizate

    Toate echipamentele și componentele vândute au fost testate și aprobate de către experții noștri.

  • Garanție hardware

    Echipamentele au garanție pentru toată perioada.

  • Intervenție proactivă

    Echipele noastre tehnice intervin de îndată ce problema a fost identificată, chiar și atunci când dvs. nu ați observat acest lucru.

Valorile noastreFurnizor francez de servicii de găzduire, care are grijă de mediul înconjurător și care vă susține proiectele
Les valeurs d'IKOULA
  • Furnizorul francez de servicii de găzduire

    Pionieri francezi ai găzduirii web, noi milităm pentru un Cloud mai responsabil. Veți ști unde sunt localizate datele dvs., promitem că nu vor exista surprize.


  • Prietenoși cu mediul înconjurător

    Suntem conștienți de responsabilitatea noastră în privința planetei noastre. Ne străduim să reducem pe cât posibil amprenta de carbon prin utilizarea energiei ecologice.


  • Asistență asociativă în cazul proiectelor

    Deoarece noțiunea de Grijă este primul element al ADN-ului nostru, este foarte important pentru noi să evidențiem și să promovăm proiectele care ne plac. Pentru aceea, am creat în urmă cu câțiva ani un program dedicat pentru a recompensa inițiativele dinamice, durabile, inovative și educative.