X

Management pentru o afacere


În contextul unei companii și pentru a optimiza dezvoltarea acesteia, gestionarea eficientă a rețelelor informatice și a sistemului este un pas esențial și esențial. Din acest motiv, problema externalizării este foarte importantă, chiar dacă societatea în cauză are deja un serviciu intern de întreținere IT.

Pentru ce? Pentru că bazându-se pe serviciile unei companii specializate în supravegherea IT, sau outsourcing, va permite antreprenorului să beneficieze de expertiza și ajutorul profesioniștilor. Acesta din urmă, bogat în know-how real, va fi, de fapt, cel mai bine în măsură să pună în aplicare tehnologii și aplicații care vor servi interesului companiei de sponsorizare.

Ce este externalizarea?


Outsourcing este un serviciu la care tot mai multe companii apelează. Este într-adevăr o chestiune de gestionare a departamentului IT al unei companii de către o persoană sau o companie din afara acestei companii. Este, de asemenea, numit outsourcing sau outsourcing. Acest lucru va permite companiei de sponsorizare să se concentreze pe alte activități, fără teama de hacking posibil sau alte bug-uri de calculator, care poate încetini, uneori, drastic producția. Externalizarea este un serviciu care face obiectul unui contract semnat în mod corespunzător între cele două părți: compania și compania specializată. Acest contract trebuie să prevadă angajamentele externalizatorului și ale societății.

Toate companiile pot fi nevoite să solicite externalizarea întreținerii lor tehnice. De exemplu, în contextul unei IMM-uri, utilizarea unei informații financiare va reduce orice risc de eșec. În plus, IMM-ul va putea avea un serviciu de întreținere continuă, precum și o rețea informatică de înaltă performanță adaptată nevoilor sale. Managerul de afaceri va putea solicita departamentului de management IT intern să gestioneze unele activități auxiliare de întreținere, în timp ce restul va fi rezervat pentru compania de outsourcing. În acest caz, se numește gestionare selectivă.

Fie că este vorba de modul în care o companie alege să profite de outsourcing, ar trebui să fie cunoscut faptul că acest mod de întreținere computer este o adevărată mină de aur pentru companii. Acest lucru poate fi observat în special în ceea ce privește creșterea. De aceea, outsourcing devine din ce în ce mai emuls cu lumea corporativă.



Vedeți tot Închideți tot
Incredințați gestionarea flotei de calculatoare?
Astăzi, mai mult ca oricând, datele pe care le lăsăm pe Internet sunt sensibile și nu ar trebui să cadă în mâini greșite. Acest lucru este cu atât mai important cu cât aceste date se referă la o companie. Cu toate acestea, încredințarea conducerii departamentului său IT unui furnizor extern va necesita o anumită prudență. În primul rând, proximitatea geografică a societății de externalizare este primordială, deoarece este uneori necesar ca intervenția să fie imediată sau, cel puțin, foarte rapidă.

Înainte de a semna un contract cu o companie de outsourcing, antreprenorul va trebui să se simtă încrezător cu viitorul său infomercial. Dacă el se bucură deja de o bună reputație în comunitate, aceasta va facilita foarte mult angajarea lui. În plus, angajatul trebuie să fie în măsură să furnizeze companiei pentru care lucrează rapoarte privind activitățile sale. Acestea trebuie să fie foarte clare. O reclamă trebuie, de asemenea, să dovedească fiabilitatea sa în domeniul tehnic, dar, de asemenea, să fie în măsură să se pună la dispoziție în cazul în care societatea solicită de urgență serviciile sale. În cele din urmă, trebuie remarcat faptul că un contract de externalizare de calitate include, din partea companiei de outsourcing, consiliere IT care să permită companiei care sponsorizează să se poată gestiona singură în cazul în care se confruntă cu o urgență.
Vă alegeți compania în outsourcing?
În timp ce multe companii de astăzi decide să aleagă pentru a trece la outsourcing, nu este întotdeauna ușor să știu care companie de outsourcing va fi cel mai potrivit pentru nevoile de afaceri. O reclamă trebuie să fie capabilă să se adapteze atât la specificul clientului său, la nevoile sale, dar și la constrângerile care pot fi inerente companiei care caută expertiză. Prin urmare, este necesar să se analizeze unele criterii esențiale înainte de a încredința supravegherea sistemului său informatic unei societăți externe.
Proximitate
Acesta este cu siguranță unul dintre cele mai importante criterii în alegerea unei companii de outsourcing. Șeful companiei de sponsorizare va prefera să încredințeze conducerea departamentului it unei companii externe care va fi apropiată, din punct de vedere geografic. Pentru ce? Pentru ca furnizorul angajat să poată răspunde rapid la o urgență. Proximitatea va ajuta, de asemenea, la stabilirea unei relații de încredere între cele două părți, deoarece întâlnirile fizice vor fi mai ușoare. Din punct de vedere pur tehnic, mulți lideri de afaceri sunt mai siguri că datele lor confidențiale sunt încredințate centrelor de date franceze.
Reacție
Acesta este un alt criteriu esențial sau inevitabil. Compania de outsourcing trebuie să fie reactivă, mai ales dacă compania sponsoră suferă de un act de piraterie sau de o defecțiune a sistemului. Acesta trebuie să fie în măsură să expedieze cât mai repede posibil un tehnician pe site-ul care va pune toată expertiza sa la recuperarea rapidă a sistemului informatic. În cazul în care compania de outsourcing nu are un tehnician disponibil, compania va trebui să implementeze o soluție de helpdesk, permițând departamentului de management al întreținerii it disponibil în cadrul companiei să poată rezolva problema în sine, cu suport IT.
Know-how-ul
Va fi necesar să se poată verifica know-how-ul și expertiza companiei de outsourcing în întreținerea sistemelor informatice. O companie de outsourcing fără experiență nu este neapărat incompetent, dar este adesea găsit că un furnizor fără know-how este o sursă de jenă pentru companie. Într-adevăr, aceasta se poate dovedi incapabilă să gestioneze actele de piraterie, defalcări sau priorități. Prin urmare, este esențial ca liderii de afaceri interesați de externalizarea întreținerii tehnice să învețe despre experiența furnizorilor.
Ascultare
Ultimul criteriu este, de asemenea, important. Este mai mult decât necesar pentru o infomercial pentru a asculta clienții săi. Pentru ce? Pentru că este cel mai bun mod de a oferi servicii personalizate pentru întreprinderi prin identificarea nevoilor lor reale.


Ce servicii oferă o companie specializată în outsourcing?

Avantajul utilizării unei companii de outsourcing este de a satisface așteptările companiilor care decid să externalizeze managementul departamentului lor IT. Pentru a face acest lucru, un furnizor de outsourcing oferă mai multe servicii: întreținerea continuă a sistemului IT al companiei, securizarea rețelei și sistemelor informatice și actualizarea software-ului și aplicațiilor pentru optimizarea performanței flotei IT.

Pentru a-și completa serviciile, o societate specializată în outsourcing poate oferi, de asemenea, asistență tehnică permanentă. Aceasta include angajații companiei care au solicitat aceste servicii de externalizare. Acest lucru permite departamentului de management intern să fie eliberat de anumite activități. Cu alte cuvinte, este vorba de delegarea anumitor sarcini către societatea externă. Pe lângă externalizare, compania va oferi și alte servicii, ar fi gestionarea rețelei, telecomunicațiile, backupul datelor și consilierea adaptată grupurilor mari, precum și IMM-urilor. O companie de outsourcing trebuie să fie în măsură să găsească soluții la fiecare problemă dată de o companie. Prin satisfacerea nevoilor specifice ale companiei, aceasta va realiza în curând rentabilitatea rapidă a investiției. Acesta este motivul pentru care un specialist în outsourcing ia în considerare mai multe criterii importante, ar fi fluxul de lucru al companiei, strategiile de marketing, strategiile de management și metodele de comunicare preferate.



Importanța favorizării unui furnizor multi-tasking

Când vine vorba de externalizarea managementului departamentului său IT și, prin urmare, de securitatea datelor sale, este întotdeauna mai bine să se deplaseze spre o companie de outsourcing care oferă o gamă largă de servicii. Prin urmare, este un lucru bun să favorizăm companiile care se vor specializa în:



  • Outsourcing, adică infrastructură IT, supraveghere și asistență pentru defecțiuni și asistență IT.
  • Securitatea informatică sau, mai precis, rezolvarea actelor de hacking, dar și auditurile de securitate, reglementările generale privind protecția datelor (RGPD) sau politica de securitate a sistemelor informatice (PSSI).
  • Gestionarea bazelor de date, inclusiv sql open source, Oracles și servere SQL, Big Date NO SQL.

Prin alegerea unei companii care să îndeplinească toate specializările sale, compania care sponsorizează va putea conta pe experți cu înaltă calificare, care vor putea să se ocupe de departamentul său IT în securitatea bazelor de date și să asigurare întreținerea flotei de calculatoare.



Care este miza în outsourcing?

În cazul în care o societate alege să încredințeze conducerea departamentului său IT unei societăți externe, aceasta trebuie să se elibereze de anumite sarcini și, prin urmare, să se facă mai disponibilă pentru alții. Acest lucru se traduce în creștere în eficiență, performanță și rezultate. Utilizarea unei companii externe permite companiei să mențină randamentele în termeni de operațiuni. Și datorită aplicațiilor și noilor caracteristici oferite de compania de outsourcing, procesul de producție rămâne sănătos.

Outsourcing IT management permite managerului de afaceri să fie sigur că facilitățile sunt sigure și că el nu va trebui să se plângă de orice scurgere de date. Dar, de asemenea, îi permite să controleze cheltuielile sistemului informatic mai eficient.



Care este impactul externalizării asupra unei afaceri?

În funcție de nevoile companiei, o companie de outsourcing va fi capabilă să gestioneze toate sau o parte din sistemul it. Acest lucru înseamnă că vă poate gestiona e-mailurile, controla întreaga rețea de calculatoare, administra toate computerele și datele, administra site-ul companiei, gestiona orarele și orarele tuturor angajaților, etc. Toate aceste sarcini sunt cruciale pentru operațiunile optime de afaceri, deoarece dacă e-mailurile companiei nu mai sunt trimise, aceasta poate afecta productivitatea. În mod similar, o companie pierde clienți dacă telefonul său nu mai funcționează sau dacă datele sale sunt pierdute.

Trebuie remarcat faptul că lista de probleme legate de probleme tehnice și de calculator poate deveni rapid lung și reverberant. În timp ce noile tehnologii, software-ul și aplicațiile economisesc acum timp și bani întreprinderilor, efectul este inversat atunci când toate aceste noi tehnologii nu mai funcționează. De aceea, externalizarea este ideală pentru a face viața mai ușoară pentru companie și gestionarea sa de zi cu zi.












Diferite tipuri de outsourcing

Există două tipuri de outsourcing oferite de companii specializate și solicitate de sponsori corporative.

Externalizarea globală

Externalizarea globală este serviciul la care companiile apelează să încredințeze întregul management al departamentului lor IT unei companii externe. Aceasta înseamnă că societatea va avea expertiza necesară și capacitatea de a avea grijă de toate funcțiile de dezvoltare, prelucrare, funcționare, întreținere a echipamentelor informatice sau chiar crearea de site-uri web.

Externalizare parțială

Spre deosebire de externalizarea globală, externalizarea parțială va sprijini doar o parte a sistemului informatic. Aceasta poate include gestionarea hardware-ului, a sistemului de operare, a instrumentelor de monitorizare și control sau a tuturor tranzacțiilor financiare legate de serviciu. Acesta va fi, de asemenea, posibilitatea de a privi la aplicațiile sistemului pentru a menține controlul asupra instrumentelor de producție. În managementul parțial poate interveni asistență care să permită companiei să rezolve anumite probleme în caz de urgență.






Beneficiile utilizării unei companii de outsourcing

Tot mai multe companii folosesc companii de outsourcing, deoarece există multe beneficii. Pe lângă găsirea de soluții la problemele IT mai senin, dar mai presus de toate mai rapid, externalizarea garantează că firma care utilizează serviciile sale va fi întotdeauna actualizată în domeniul gestionării datelor cu caracter personal, dar și în ceea ce privește standardele de securitate.

Utilizarea unei companii specializate în outsourcing este o strategie importantă pentru o companie, deoarece va permite companiei să se concentreze pe propria expertiză. Beneficiile utilizării unei companii de outsourcing includ:

Vedeți tot Închideți tot
Reducerea costurilor
O companie de outsourcing este o provocare de a oferi un serviciu de calitate, care va fi adaptat atât la nevoile companiei de sponsorizare, dar, de asemenea, la bugetul său. Externalizarea serviciilor gestionate permite companiei să facă economii semnificative. În loc să investească sume semnificative în recrutarea și formarea angajaților dedicați managementului IT, în loc să achiziționeze echipamente și software scumpe, compania va putea solicita unei companii externe să facă toate acestea pentru ea însăși, personalizând în același timp infrastructura IT. În general, este posibil să se angajeze un angajat pentru a face acest tip de muncă, dar costă mai mult decât folosind un furnizor extern. Pentru ce? Pentru că firma de outsourcing se va adapta la nevoile reale ale companiei, care poate varia de la câteva ore pe lună la câteva zile.
Copierea de rezervă și securitatea datelor
Furnizorul de outsourcing este responsabil pentru backup rapid și ieftin al datelor esențiale ale unei companii în cadrul centrelor de date. El face acest lucru chiar înainte de optimizarea flotei IT a companiei, software-ul sau rețelele. Acest lucru le protejează de furt, cereri, intruziuni și hacking. Acest lucru nu le împiedică să fie disponibile în orice moment și să fie ușor accesibile atunci când este necesar. În același timp, furnizorul de outsourcing se va ocupa de asigurarea și protejarea întregii flote IT a unei companii. Aceasta este cheia externalizării: backup, securitate și îmbunătățire.
Bucurați-vă de experiența unui expert
Având expertiza unei companii de outsourcing este unul dintre cele mai importante beneficii identificate. Compania de sponsorizare va beneficia de ascultarea unei echipe competente care o va ajuta să rezolve problemele legate de sistemul informatic. În plus, această echipă va fi în măsură să-i ofere toate sfaturile necesare pentru buna funcționare a parcului pe o bază de zi cu zi.
Accesul la tehnologii de ultimă oră
Prin alegerea de a externaliza managementul departamentului IT, o companie va beneficia de un sistem de ultimă generație, optim și eficient. Deoarece companiile de outsourcing sunt echipate cu cele mai noi tehnologii și cunosc toate standardele și legile în vigoare, acestea vor putea face sistemul IT al unei companii și mai eficient. Această performanță va fi îmbunătățită și mai mult datorită expertizei specialiștilor în outsourcing care, în domeniul lor, se confruntă în mod constant cu toate tipurile de bug-uri și probleme.
Depanare rapidă a computerului
Un alt avantaj al externalizării este că puteți conta pe compania utilizată în caz de probleme sau probleme. Compania va fi în măsură să vă trimită toate panoul de experți aveți nevoie pentru a gestiona preocupările IT, fie că este vorba de un bug, o pană localizată sau pe scară largă sau o încercare de hacking.
Optimizarea fiscală
Dacă este vorba despre reducerea costurilor, este cea mai mare parte la nivel fiscal. Achiziționarea de echipamente informatice poate fi o povară semnificativă pentru bugetul unei companii, iar compania trebuie să poată finanța achiziția pe termen mediu și lung. Prin utilizarea unei companii de outsourcing, compania externalizează, de asemenea, hardware-ul computerului, păstrând doar strictul necesar in-house. La nivel fiscal, această externalizare va duce la costuri externe, în loc de active de capital echipamente. Acest lucru poate fi uneori foarte avantajos.
Un economizor de timp real
Aceasta este, probabil, cea mai importantă parte: folosind o companie de outsourcing economisește o mulțime de timp. Problemele computerului pot deveni consumatoare de timp. Prin utilizarea unei companii externe, o companie nu mai trebuie să gestioneze aceste probleme pe plan intern și, prin urmare, se poate angaja în alte sarcini.








CookiesPrivacy