OFERTA DE DESCOPERIRE 10 € creditate, 100 € oferiteCREEAZĂ UN CONT

Cum să instalați OnlyOffice cu un singur clic pe Cloud-ul dvs. public

OnlyOffice, cunoscută anterior sub numele de TeamLab, este o suită office online care poate fi integrată în numeroase platforme de colaborare sau într-o soluție de gestionare a documentelor bazată pe Cloud. Disponibil sub formă de versiune gratuită sau sub licență, acest instrument a fost actualizat la sfârșitul lui 2018. Deci, ce are de oferit OnlyOffice? Este aceasta o opțiune mai bună decât suitele tradiționale de office? Vom afla imediat de ce.

Videoclip pentru instalarea cu un singur clic



OnlyOffice: descoperiți această suită online de office

Care sunt caracteristicile suitei OnlyOffice

Caracteristicile oferite de OnlyOffice sunt numeroase și satisfac toate nevoile peroanelor individuale, dar și pe cele ale companiilor care doresc să implementeze această soluție în serverele lor.

Editare, salvare, partajare și integrare de documente

Cu OnlyOffice, este posibil să editați orice tip de document: text, foi de calcul sau prezentări în PowerPoint. Veți avea posibilitatea de a salva fișierele editate în diferite formate (.doc,.docx,.xlsx,.html etc.), și de a le partaja cu mai mulți utilizatori. Acest documente create pot fi integrate la nivelul diverselor soluții de stocare și într-un instrument CRM.

OnlyOffice, un program de software CRM

Această suită online de office acționează și sub forma unui instrument de gestionare a relației cu clienții. Are, de asemenea, mai multe caracteristici interesante, precum capacitatea de a crea liste de contacte și sarcini și de a furniza accesul la istoricul unui anumit client. OpenOffice oferă posibilitatea editării de facturi, precum și de formulare web.

Gestionarea proiectelor cu OnlyOffice

Fiecare utilizator OnlyOffice va putea delega sarcini specifice altor colaboratori, grație caracteristicilor multiple legate de gestionarea proiectelor. Ierarhizarea sarcinilor care urmează a fi efectuate, monitorizarea în timp real a progresului proiectului, crearea de rapoarte, precum și posibilitatea dialogului dintre mai mulți utilizatori o transformă într-un instrument complet, adecvat pentru companii. Pe de altă parte, OnlyOffice oferă posibilitatea producerii unei diagrame Gantt.

Agregatorul de e-mail OnlyOffice

OnlyOffice poate asigura gestionarea mai multor conturi de e-mail grație agregatorului inclus în CRM și în modulele de documente. Prin urmare, puteți edita și transmite e-mailuri clienților sau să adăugați direct atașamente disponibile în modulul pentru documente.

OnlyOffice prezintă o oarecare versatilitate, dar poate aceasta înlocui cu adevărat celelalte suite automate de office disponibile în prezent? Asta urmează să aflăm acum.

OnlyOffice: este aceasta mai eficientă decât celelalte suite de office?

OnlyOffice a atras un număr mare de utilizatori, care o preferă în locul lui LibreOffice, o altă suită de office cu acces deschis. Mai mult, instrumentul are multiple avantaje primul dintre acestea fiind viteza. Pe de altă parte, interfața acestuia este comparată în mod regulat cu cea a lui Microsoft Office, care este un adevărat punct de referință în acest domeniu.

Mai mult, OnlyOffice este compatibilă cu suita de office de la Microsoft, dar și cu OpenOffice. În sfârșit, un ultim punct forte al acesteia constă în integrarea în diversele soluții ale dezvoltatorilor, ceea ce o transformă într-un instrument practic și funcțional.

Fiind o dovadă a succesului în rândul utilizatorilor, OnlyOffice beneficiază în prezent de o vastă comunitate care a creat numeroase bloguri și forumuri.

Creați un cont gratuit: 100 € GRATUIT**

**Facturare de 100 € oferită. Deducerea este făcută direct pe facturi. După ce este atins un consum în valoare de 100 €, vi se va percepe tariful curent.
Ofertă limitată la un singur cont pe persoană fizică sau juridică și la două instanțe (mașini virtuale) pe cont. Vă rugăm să contactați serviciul comercial al IKOULA dacă doriți să adăugați instanțe suplimentare.