X

Ikoula managed services: Externalizarea managementului sistemelor informatice

Managementul sistemului dumneavoastră informatic cu IKOULA Managed Services
Oferta MSP IKOULA, explicații.

MSP înseamnă furnizor de servicii gestionate (Managed Services Provider). În limba franceză, vorbim despre „infogérance”, adică soluția de externalizare a managementului sistemului informatic.
Acest serviciu de externalizare constă în telegestiunea unei platforme informatice în beneficiul unei întreprinderi. Atât microîntreprinderile, întreprinderilor mici și mijlocii, cât și întreprinderile mari pot beneficia, în egală măsură, de acest serviciu.







  • Pentru întreprinderile mici și mijlocii, managementul serverelor este adesea o sarcină foarte dificilă, care consumă timp și este uneori imprevizibilă. Acestea fie angajează un administrator de sistem, care riscă să fie un angajat subocupat, ceea ce reprezintă un cost nereductibil. Fie recurg la intervenții punctuale ale unor prestatori de servicii. În calitate de furnizor de servicii gestionate, IKOULA propune asistență permanentă, care include o anticipare a necesităților dumneavoastră.
  • Pentru întreprinderile mari, care au deja un DSI (Director de Sistem Informatic), oferta IKOULA de externalizare a managementului sistemelor informatice permite eliminarea acestuia din urmă din sarcinile zilnice de management. Astfel, departamentul IT al întreprinderii se poate concentra pe clienții săi interni și pe evoluția propriilor aplicații de business, cum ar fi, de pildă, managementul relațiilor cu clienții sau CRM.

Cei trei piloni ai externalizării managementului sistemelor informatice la IKOULA


  • Buget sub control grație tarifului fix lunar

    Pentru toate întreprinderile, bugetul IT este o adevărată problemă. Fiecare an vine cu propria serie de inovații, de schimbări, de necesități de adaptare în funcție de evoluția clientelei... Această situație este mai ales prezentă în cazul întreprinderilor mici și mijlocii. Atunci când întâmpină o problemă, acestea trebuie adesea să apeleze la un furnizor terț, a cărui capacitate de reacție nu este garantată și care poate avea prețuri foarte mari.

    IKOULA propune un tarif forfetar lunar pentru telegestiunea platformelor dumneavoastră informatice. În acest mod vă puteți estima și gestiona mai bine bugetul și defini mai bine investițiile viitoare.

  • Un proces automatizat

    Automatizăm la maxim sarcinile repetitive și de monitorizare astfel încât să eliberăm resursele inginerilor noștri informaticieni pentru sarcini complexe. Mulțumită acestei automatizări, IKOULA IT Managed Services vă garantează disponibilitatea specialiștilor săi pentru efectuarea lucrărilor cu valoare adăugată mare, în vreme ce lucrările de mentenanță clasice rulează în fundal. Mizăm pe relația cu clienții pentru a vă furniza un serviciu adaptat la necesitățile dumneavoastră.

  • Asistență proactivă

    Grație disponibilității specialiștilor noștri, suntem în măsură să asigurăm un serviciu proactiv. Efectuăm auditări lunare ale fiecărei platforme sau server, ceea ce ne permite să analizăm jurnalele și tendințele de utilizare a resurselor precum și să anticipăm și să acționăm proactiv în ce privește potențialele necesități de creștere.



    Echipele noastre efectuează, de asemenea, o monitorizare zilnică a următoarelor aspecte:

    • - Breșe de securitate ale ansamblului aplicațiilor și sistemului.
    • - Suport pentru soluțiile și sistemele aduse de editori pentru a fi în măsură să venim cu un răspuns în cazul în care nu se mai oferă suport pentru o anumită soluție.
    • - Starea copiilor de rezervă și disponibilitate resurse pentru a asigura permanent o copie de rezervă funcțională.

    Un furnizor terț obișnuit reacționează în măsura în care acesta nu intervine decât dacă îl solicitați pentru rezolvarea unei probleme.

    IKOULA se distinge prin capacitatea sa de a anticipa nevoile dumneavoastră și chiar eventualele avarii, astfel încât să vină cu soluții înainte ca activitatea dumneavoastră să fie afectată. Această proactivitate, pusă la dispoziție prin uniformizarea tarifelor și automatizare, este cel mai mare avantaj pentru clienții noștri.

Oferta noastră competitivă de servicii de management al sistemelor informatice

Concret, serviciile noastre includ o însoțire zilnică a clienților noștri în gestionarea propriei infrastructuri informatice și în asigurarea monitorizării și supravegherii. Fie că este vorba de a vă sprijini în adaptarea tool-urilor dumneavoastră la propriile necesități aflate în evoluție permanentă, de a supraveghea buna desfășurare a tuturor proceselor sau de a interveni de urgență pentru rezolvarea unei avarii sau înlocuirea unui material, IKOULA se ocupă de tot. Obiectivul nostru este acela de a vă simplifica munca preluând sarcinile de management informatic și, mai ales, detectând din timp eventualele breșe.
Dat fiind că fiecare întreprindere are necesități diferite și specifice în funcție de mărime și de sectorul de activitate, oferta noastră este împărțită în patru niveluri:


Liberty, Prime, Business și First. Proactivitatea care ne caracterizează se regăsește și este garantată în toate formulele noastre,
le fel ca și accesul la experții noștri în managementul sistemelor informatice.

  • Liberty, baza fundamentală

    Oferta noastră Liberty vizează mai cu seamă însoțirea clientului, cu interfețe client dedicate și securizate. IKOULA pune la dispoziție materiale garantate, certificate și supravegheate 24 de ore din 24, 7 zile din 7. La nevoie, garantăm o înlocuire a materialului în termen de 24 de ore. Echipa noastră de ingineri comerciali este la dispoziția dumneavoastră pentru orice informații suplimentare. Cu nivelul Liberty, beneficiați de pilonul nostru Proactivitate: garantăm o intervenție în termen de 4 ore în cazul detectării unei probleme de către serviciile noastre.
    Vă punem la dispoziție un serviciu de backup. În cazul unei disfuncționalități puteți restaura datele mulțumită unei interfețe web dedicate și eficace.

  • Prime: supravegherea sistematică

    Oferta Prime se dorește a fi înainte de toate rapidă, cu o intervenție proactivă în termen de 2 ore după detectarea unei anomalii și garanția unei înlocuiri de material în termen de 12 ore. Mai mult, intervențiile noastre la fața locului sunt garantate 24 de ore din 24 și 7 zile din 7.
    Însă principalul avantaj este acela al unei monitorizări sistematice, al unui audit material și de securitate lunar, cu raport pe e-mail și contactul cu inginerul dumneavoastră comercial dedicat pentru orice problemă.

  • Business: un pachet personalizat adaptat la procesele dumneavoastră

    Cu oferta Business, procedurile de intervenție pot fi personalizate. Acestea sunt, de altfel, puternic accelerate întrucât garantăm o intervenție în termen de 4 ore pe e-mail și în cel mult 15 minute la telefon. Termenul de proactivitate este, de asemenea, scurtat cu o intervenție în cel mult 1 oră după detectarea problemei de către noi.
    Personalizarea vizează, de asemenea, procedurile de monitorizare iar clientul ia parte la crearea specificațiilor.
    Pe lângă restaurarea datelor, acest pachet include, de asemenea, un spațiu de backup de 40 Go.

  • First: Oferta cea mai cuprinzătoare

    Oferta First înseamnă acces la expertul dumneavoastră tehnic, dedicat și la intervenții 24 de ore din 24 și 7 zile din 7. Totul este inclus și toate serviciile sunt personalizabile. În plus, clienții First beneficiază de proactivitatea noastră totală întrucât vă propunem permanent soluții pentru a facilita dezvoltarea propriei infrastructuri în funcție de necesitățile dumneavoastră.

Garanțiile de eficacitate IKOULA


Pentru a vă servi mai bine, vă propunem un sistem bonus-malus. Despre ce este vorba?
Începând cu oferta Prime, IKOULA, ca furnizor de servicii gestionate de calitate, se auto-sancționează în caz de întârziere! Dacă o anumită garanție de disponibilitate nu este respectată, clientul câștigă 5% din factura lunii respective, cu plafonare la 20%.
Pentru clienții noștri First, acest sistem acoperă timpii de intervenție și respectarea datei de remitere a rapoartelor lunare.

CookiesPrivacy