Outsourcing este o afacere, outsourcing este afacerea noastră

Servicii gestionate pentru serverul dvs.

Încredințați experților gestionarea infrastructurilor dvs., și eliberați-vă de problemele tehnice

Deoarece gestionarea zilnică a infrastructurii necesită o expertiză serioasă și o atenție constantă, alegerea de a outsourcing întreținerea tehnică se poate dovedi alegerea perfectă pentru compania dvs.
Monitorizarea, supravegherea, gestionarea, raportarea, intervențiile tehnice, sau asistența zilnică menite să creeze și să modeleze infrastructura conform nevoilor și obiectivelor dvs., reprezintă sarcini care pot fi încredințate unui furnizor de servicii gestionate, permițându-vă să vă controlați mai bine costurile și să vă reconcentrați asupra afacerii esențiale.


Cereți o ofertă personalizată
Exemple de infrastructuri gestionate de Serviciile de Gestionare de la IKOULA
Doriți să vă personalizați arhitectura? Efectuați acest lucru prin intermediul sfaturilor și ajutorului echipelor IKOULA. Contactați departamentul nostru de vânzări












Descoperiți nivelurile diferite de outsourcing de la IKOULA Mai multe niveluri de servicii pentru infrastructurile dvs.

Outsourcing
NIVEL LIBERTY

Nivel LIBERTYAsistență clienți
și garanție hardware
OFERTĂ
Contactați-ne
Outsourcing
NIVEL PRIME

Nivel PRIMENivel Liberty
+ Supraveghere și audit
Contactați-ne
Outsourcing
NIVEL BUSINESS

Nivel BUSINESSNivel prime
+ Personalizarea procedurilor și supraveghere + Copie de rezervă
Contactați-ne
Outsourcing
NIVEL FIRST

Nivelul FIRSTNivel Business
+ Servicii complete de gestionare, consultanță, dezvoltare, gestionare tehnică etc.)
Contactați-ne

Asistență

Asistență și sfaturi personalizateEchipă de ingineri comercialiInginer comercial dedicatInginer comercial dedicat. Expert tehnic dedicat opționalInginer comercial dedicat și expert tehnic dedicat
Manager de proiect dedicat pentru consultanță, monitorizare și construcție de platformeOpțiuneOpțiune

Asistență

Interfețe dedicate și sigure pentru clienți (facturare, statistici, rapoarte etc.)
Furnizarea de rapoarte operaționale și rapoarte de incidente
Asistență tehnică prin e-mail24/724/724/724/7
Asistență tehnică prin telefon9:00 - 19:00
24/7 opțional
9:00 - 19:00
24/7 opțional
9:00 - 19:00
24/7 opțional
24/7
Prezență la fața locului24/724/724/724/7
Fereastră de garantare a timpului de răspuns tehnic9:00 - 19:0024/724/724/7
Proceduri de răspuns personalizate de client
Perioadă lunară alocată solicitărilor clienților, fără serviciile care sunt deja incluse (operațiuni curente și gestionare incident)3 ore pentru fiecare server
Garantare timp de răspuns tehnic (RTG) prin e-mail24 de ore12 ore4 ore2 ore
Garantare timp de răspuns tehnic (RTG) prin telefon1 oră30 de min.15 min.15 min.
Garantare timp proactiv de răspuns după găsirea problemeiîn mai puțin de 4 oreîn mai puțin de 2 oreîn mai puțin de 1 orăîn mai puțin de 30 de min.
Legătură directă cu o persoană de contact calificată din centrul nostru de date (fără asistență telefonică subcontractată!)
Soluționare tichet prin intermediul e-mailului de către personalul nostru calificat (Tehnician pentru asigurarea asistenței tehnice, Inginer pentru asigurarea asistenței tehnice, cercetare și dezvoltare)

Hardware

Definiția arhitecturii celei mai adaptate la nevoile dvs.
Propunere proactivă pentru implementarea infrastructurilor dvs.
Hardware și componente testate și certificate de IKOULA
Garanție hardware pe durata serviciului
Timp garantat de înlocuire (GRT Hardware)în mai puțin de 24 de oreîn mai puțin de 4 oreîn mai puțin de 4 oreîn mai puțin de 4 ore

Administrare sistem

Asistență completă pentru administrarea sistemului (web și bază de date, fără administrarea aplicației)
Acces rădăcină/administrator acordat clientului

Acces rădăcină/administrator acordat clientului

Acces rădăcină/administrator acordat clientului
Asistență de gestionare a accesului și repartizarea drepturilor restricționate ale utilizatorului către datele de actualizare a serverului

Supraveghere

Supraveghere sistem (CPU, RAM, hard disk etc.), raport lunar prin intermediul e-mailului.
Monitorizarea componentelor și a serviciului prin e-mail
Personalizarea procedurii de monitorizare (elemente, praguri și niveluri de alertă care fac obiectul validării)
Asistență pentru gestionarea alertelorBroșură cu instrucțiuni scrisă de client și configurată de IKOULABroșură cu instrucțiuni scrisă împreună cu clientul și configurată de IKOULA
Gestionarea scalabilității (aflarea și propunerea unei soluții adecvate)

Copie de rezervă

Copie de rezervăOpțiuneOpțiune
Spațiu pentru copia de rezervăOpțiuneOpțiune40 Gb incluși
Opțiune cu o dimensiune suplimentară
40 Gb incluși
Opțiune cu o dimensiune suplimentară
Definiția politicii copiei de rezervăDe către clientDe către clientDe către clientDe către client
Efectuarea copiilor de rezervă pe conținuturi media amovibile și arhivareOpțiuneOpțiuneOpțiuneOpțiune
Restaurarea copiilor de rezervă în caz de cădere (a sistemului sau a hardware-ului)De către client prin intermediul interfeței webDe către client prin intermediul interfeței webDe către client prin intermediul interfeței webDe către IKOULA în colaborare cu respectivul client
Copie de rezervă online a bazei de dateMySQL și SQLServer
Opțiune
MySQL și SQLServer
Opțiune
MySQL și SQLServer
Opțiune
MySQL și SQLServer
Opțiune

Securitate

Audit lunar de securitate completă - OpenVAS
Optimizarea securității serverului după auditul de securitateOpțiune
Aplicarea actualizărilor de securitate validate de clientOpțiune
Asistență pentru gestionarea politicilor de securitate privind firewall-ulOpțiuneOpțiuneOpțiune

Rețele

Supraveghere rețele24/724/724/724/7
Disponibilitate rețele/Rată de garantare a conectivității99,90 %99,95 %99,95 %99,95 %

Angajamentele noastre

Rata de disponibilitate nu este îndeplinită*5 puncte de penalizare pentru fiecare detectare5 puncte de penalizare pentru fiecare detectare5 puncte de penalizare pentru fiecare detectare
RTG nu este îndeplinit*1 punct pentru fiecare 1/2 oră de depășire
GTR nu este îndeplinit*1 punct pentru fiecare 1/4 oră de depășire
Respectarea datelor de punere la dispoziție a rapoartelor de operare*1 punct pentru fiecare dată care nu este respectată
*Rata de disponibilitate calculată lunar. 5 puncte de penalizare corespund unei reduceri de 5 % la factura lunară pentru serviciul în cauză, plafonată la 20 % din factura lunară pentru serviciul în cauză.



Vă interesează serviciile gestionate? Evaluați nevoile dvs. împreună cu experții noștri și găsiți nivelul de servicii care vi se potrivește. CONTACTAȚI DEPARTAMENTUL NOSTRU DE VÂNZĂRI
Aceștia cred în noi






Alegerea nivelului potrivit de servicii Întrebări frecvente

Vedeți tot Închideți tot
De ce ar trebui să utilizez servicii gestionate pentru infrastructura mea?
Alegerea unor servicii gestionate vă permite încredințarea întreținerii mașinilor dvs. către profesioniști, care dețin controlul total în privința diverselor probleme din sector.
    Alegerea serviciilor gestionate înseamnă că alegeți:
  • liniște sufletească: alegerea subcontractării vă permite să fiți informat în timp real de starea infrastructurilor dvs. prin intermediul Extranetului nostru securizat. După caz, echipele noastre de experți - din centrele noastre de date - vă pot răspunde automat. Prin urmare, nu trebuie să vă îngrijorați! Vă puteți concentra din nou asupra afacerii dvs. esențiale!
  • Securitatea: deoarece securitatea sistemelor IT este prioritară pentru noi, echipele noastre urmează un protocol foarte strict de monitorizare zilnică, lucru care le permite să identifice posibile puncte vulnerabile și să le corecteze cât mai curând posibil. Protocolul include următoarele:
    • Monitorizare integrală, cu verificarea surselor recunoscute (site-urile sistemelor de operare, precum Debian sau Centos, dar și site-uri precum ANSSI, Zataz sau NVD)
    • O actualizare a bazelor de date interne de informații, informații pentru listarea aplicațiilor (nume și versiuni aferente), dar și documentare cu privire la clienți, cuprinzând explicații cu privire la punctele slabe găsite și la măsurile de corecție întreprinse (disponibile prin intermediul Extranetului fiecărui client.)
    • Comunicare directă cu clienții în funcție de gradul critic al punctelor vulnerabile identificate, pentru a planifica operațiunile care trebuie efectuate
  • Control: din cadrul Extranetului securizat de la IKOULA, vă puteți monitoriza performanța platformei dvs. în funcție de KPI-ul dvs. Echipele noastre vă vor susține în ajustarea și adaptarea infrastructurilor dvs. în rând cu dezvoltarea companiei dvs., controlându-vă, în același timp, costurile.
Ce presupun, în mod practic, serviciile gestionate de la IKOULA?
Deoarece fiecare companie are propria sa infrastructură, precum și nevoi diferite, IKOULA oferă 4 niveluri diferite de gestionare a serviciilor: LIBERTY, PRIME, BUSINESS și FIRST. Fiecare nivel de serviciu urmează 3 axe principale: monitorizare, copie de rezervă/restaurare, și gestionarea sistemului.
  1. Monitorizare (instrument Zabbix):
    • Nivelul LIBERTY: monitorizarea stării serverelor fizice sau virtale(„sus” sau „jos”) și verificarea anumitor porturi de rețea.
    • Nivelul PRIME Monitorizare standard prin intermediul Zabbix. Acest instrument efectuează citiri exacte și verifică starea resurselor de sistem (RAM, CPU, disk, rețea etc.) și a serviciilor (http, web, căutare, bdd etc.).
    • Nivelurile BUSINESS și FIRST: monitorizare avansată prin intermediul sondelor personalizate, pentru a verifica atât disponibilitatea cât și consumul resurselor. De exemplu, pe o platformă web, verificăm timpul de răspuns unei pagini de pornire. Aceste măsuri sunt înregistrate și comparate pentru a identifica deficiențele de la nivelul serviciilor. În plus, mai sunt trimise un număr de alerte de prag, fiind necesară intervenția omului. Aceste intervenții pot fi planificate în avans într-o broșură cu proceduri.
  2. Copie de rezervă/restaurare:
    • Nivelurile LIBERTY și PRIME: Disponibile ca opțiune
    • Nivelul BUSINESS: clientul deține controlul complet asupra copiei de rezervă și a restaurărilor. IKOULA vă stă la dispoziție, după caz, pentru a oferi sfaturi clientului cu privire la instrumentele care trebuie să fie implementate.
    • Nivelul FIRST: Echipele IKOULA gestionează copia de rezervă și efectuează restaurări în numele clientului, în funcție de criteriile stabilite. Clientul nu poate modifica sau restaura un element fără să fie supus unui serviciu gestionat. Este obligatorie prezența unui firewall.
  3. Sistemul de gestionare:
    • nivelul LIBERTY: include monitorizarea infrastructurii dvs. și a anumitor porturi de rețea
    • nivelul PRIME: în completare la nivelul LIBERTY, acesta mai include sistemul de monitorizare al platformelor dvs. (CPU, RAM, hard disk etc.)
    • nivelul BUSINESS: în completare la nivelul PRIME, acesta mai include monitorizare avansată și personalizată, copie de rezervă/restaurare și menținerea disponibilității serviciilor, conform manualului de proceduri definit în avans de client
    • nivelul FIRST: în completare la nivelul BUSINESS, acesta definește timpul uman necesar pentru a gestiona zilnic platforma (actualizare de securitate, software)
Cum pot fi supravegheate platformele dvs. de la distanță?
Pentru a susține serviciile gestionate care rulează pe platformele dvs., IKOULA vă furnizează diferite instrumente de raportare și de supraveghere, și care sunt accesibile dintr-o singură interfață web securizată, denumită Extranet.
Prin intermediul lui Extranet, dispuneți de toate informațiile de care aveți nevoie pentru a vă gestiona platformele:
  • Supravegherea sistemelor și serviciilor
  • Monitorizarea tablourilor de bord
  • Monitorizarea principalilor indicatori
  • Rapoarte de răspuns
  • Revizuire anuală, identificarea posibilelor nevoi noi, definirea principalelor orientări
Sunt toate aplicațiile acceptate de echipele de servicii gestionate?
În calitate de experți, echipele de la IKOULA stăpânesc multe aplicații, inclusiv următoarele (listă incompletă)
  • Linux:
    • Servicii Web (Apache, Nginx, lighttpd, NodeJS, Haproxy, Varnish, Tomcat, PHP - FPM & module , Plesk, etc.)
    • Baze de date (MySQL - singură sau replică, MariaDB - singură sau replică, Postgres - singură sau replică, MongoDB - singură sau replică, SQlite etc.)
    • Aplicații (Docker, Supervisor, Bascule, CoroSync etc.)
  • Windows:
    • Servicii web (IIS, Apache, Nginx, PHP - FPM & module, Plesk etc.)
    • Baze de date (Server Microsoft SQL - singur sau replică, MySQL - singur sau replică, MariaDB - singur sau replică, Postgres - singur sau replică etc.)
De ce ar trebui să alegeți IKOULA ?
Alegerea companiei IKOULA pentru a beneficia de servicii gestionate are anumite avantaje:
  • supravegherea poate fi complet personalizată:
    • pot fi aplicate șabloanele „realizat în IKOULA”, cu modificările pragurilor
    • pot fi create și monitorizate scenarii web, în baza codului de retur, a căutării textului în pagină și a timpului de răspuns
    • pot fi create elemente specifice de supraveghere, în colaborare cu echipele IKOULA
    • pot fi aplicate proceduri de intervenție în caz de alerte
  • O atenție deosebită trebuie să fie acordată copiilor de rezervă:
    • acestea pot fi personalizate (programarea, periodicitatea și metoda utilizată pentru efectuarea copiei de rezervă: copie fișier, dump etc.)
    • acestea se regăsesc, implicit, pe un site aflat la distanță, de exemplu, dacă infrastructura dvs. este localizată în centrul nostru de date IKDC1, copia de rezervă va fi localizată, automat în cel de-al doilea centru de date al nostru, IKDC2, și invers)
  • Există mai multe opțiuni PRA, este posibilă replicarea completă a platformei principale sau deținerea unei platforme mai mici cu o funcționare defectuoasă.
Ce fel de acțiuni concrete pot fi efectuate de către echipele de servicii gestionate de la IKOULA?
Depinde doar de nivelul de serviciu ales și de obiectivele/nevoile companiei. Putem menționa, de exemplu:
  • crearea unui VirtualHost (configurație web, bază de date cu un utilizator, utilizator SFTP etc.).
  • analiza și implementarea unor configurații specifice în funcție de nevoile clientului (redirecționare, rescriere URL, memorie în cache etc.)
  • monitorizarea actualizărilor și a punctelor vulnerabile din securitatea serverelor și aplicațiilor, prin analiza și propunerea de soluții clientului, apoi, prin aplicarea de corecții de comun acord cu clientul.
  • monitorizarea platformei, prin sfaturi cu privire la evoluția acesteia. Poate fi înființat un comitet de coordonare, fie în cadrul unor conferințe prin apel telefonic, fie pe site.
  • monitorizarea zilnică a copiilor de rezervă ale platformei, prin corecturi automate ale erorilor (îmbunătățiri etc.). Important este să aveți ÎNTOTDEAUNA o copie de rezervă funcțională!