X

Outsourcing nivelul PRIME

Subcontractați supervizarea și monitorizarea infrastructurilor dvs.

Pentru a vă elibera de restricțiile tehnice și de a beneficia de asistență din partea experților, IKOULA pune la dispoziția companiilor o ofertă completă de subcontractare, împărțită în 4 niveluri de servicii, în funcție de tipul de infrastructură și de nevoile identificate.
Nivelul PRIME este cel de-al doilea nivel de serviciu de subcontractare oferit de IKOULA, și oferă, în completare la serviciul de asistență clienți și la propria garanție de hardware de la IKOULA, supravegherea și auditul infrastructurii. Grație asistenței din partea unui inginer de vânzări dedicat, companiile care se abonează la acest nivel de serviciu pot beneficia de supravegherea sistemului (CPU, RAM, unitate de disc etc.) și de servicii (HTTP-uri, baze de date etc.) efectuate prin intermediul instrumentului Zabbix, urmate de o raportare lunară. Componentele, sunt, de asemenea, monitorizate, iar un audit cu privire la securitate este efectuat lunar.
În cadrul nivelului PRIME, companiile mai beneficiază de avantajele de la IKOULA, anume, de echipele multilingvistice, aflate în centrele de date, și disponibile 24/7 prin e-mail sau prin telefon, în cazul în care aveți întrebări.




Descoperiți nivelul PRIME în cadrul serviciilor de subcontractare de la IKOULA




Subcontractare NIVEL LIBERTY
Nivel LIBERTYServiciu de asistență clienți
și garanție hardware
OFERTĂ
Contactați-ne
Subcontractare
NIVELUL PRIME

Nivel PRIMENivel Liberty
+ Supraveghere și audit
Contactați-ne
Subcontractare NIVEL BUSINESS
Nivel BUSINESSNivel Prime
+ Personalizarea procedurilor și supraveghere + Copie de rezervă
Contactați-ne
Subcontractare NIVELUL FIRST
Nivel FIRSTNivel Business
+ Servicii complete de gestionare, consultanță, dezvoltare, gestionare tehnică etc.)
Contactați-ne

Asistență

Asistență și sfaturi personalizateEchipă de ingineri comercialiInginer comercial dedicatInginer comercial dedicat. Expert tehnic dedicat opționalInginer comercial dedicat și expert tehnic dedicat
Manager de proiect dedicat pentru consultanță, monitorizare și construcție de platformeOpțiuneOpțiune

Asistență

Interfețe dedicate și sigure pentru clienți (facturare, statistici, rapoarte etc.)
Furnizarea de rapoarte operaționale și rapoarte de incidente
Asistență tehnică prin e-mail24/724/724/724/7
Asistență tehnică prin telefon9:00 - 19:00
24/7 opțional
9:00 - 19:00
24/7 opțional
9:00 - 19:00
24/7 opțional
24/7
Prezență la fața locului24/724/724/724/7
Fereastră de garantare a timpului de răspuns tehnic9:00 - 19:0024/724/724/7
Proceduri de răspuns personalizate de client
Perioadă lunară alocată solicitărilor clienților, fără serviciile care sunt deja incluse (operațiuni curente și gestionare incident)3 ore pentru fiecare server
Garantare timp de răspuns tehnic (RTG) prin e-mail24 de ore12 ore4 ore2 ore
Garantare timp de răspuns tehnic (RTG) prin telefon1 oră30 de min.15 min.15 min.
Garantare timp proactiv de răspuns după găsirea problemeiîn mai puțin de 4 oreîn mai puțin de 2 oreîn mai puțin de 1 orăîn mai puțin de 30 de min.
Legătură directă cu o persoană de contact calificată din centrul nostru de date (fără asistență telefonică subcontractată!)
Soluționare tichet prin intermediul e-mailului de către personalul nostru calificat (Tehnician pentru asigurarea asistenței tehnice, Inginer pentru asigurarea asistenței tehnice, cercetare și dezvoltare)

Hardware

Definiția arhitecturii celei mai adaptate la nevoile dvs.
Propunere proactivă pentru implementarea infrastructurilor dvs.
Hardware și componente testate și certificate de IKOULA
Garanție hardware pe durata serviciului
Timp garantat de înlocuire (GRT Hardware)în mai puțin de 24 de oreîn mai puțin de 12 oreîn mai puțin de 4 oreîn mai puțin de 4 ore

Administrare sistem

Asistență completă pentru administrarea sistemului (web și bază de date, fără administrarea aplicației)
Acces rădăcină/administrator acordat clientului

Acces rădăcină/administrator acordat clientului

Acces rădăcină/administrator acordat clientului
Asistență de gestionare a accesului și repartizarea drepturilor restricționate ale utilizatorului către datele de actualizare a serverului

Supraveghere

Supraveghere sistem (CPU, RAM, hard disk etc.), raport lunar prin intermediul e-mailului.
Monitorizarea componentelor și a serviciului prin e-mail
Personalizarea procedurii de monitorizare (elemente, praguri și niveluri de alertă care fac obiectul validării)
Asistență pentru gestionarea alertelorBroșură cu instrucțiuni scrisă de client și configurată de IKOULABroșură cu instrucțiuni scrisă împreună cu clientul și configurată de IKOULA
Gestionarea scalabilității (aflarea și propunerea unei soluții adecvate)

Copie de rezervă

Copie de rezervăOpțiuneOpțiune
Spațiu pentru copia de rezervăOpțiuneOpțiune40 Gb incluși
Opțiune cu o dimensiune suplimentară
40 Gb incluși
Opțiune cu o dimensiune suplimentară
Definiția politicii copiei de rezervăDe către clientDe către clientDe către clientDe către client
Efectuarea copiilor de rezervă pe conținuturi media amovibile și arhivareOpțiuneOpțiuneOpțiuneOpțiune
Restaurarea copiilor de rezervă în caz de cădere (a sistemului sau a hardware-ului)De către client prin intermediul interfeței webDe către client prin intermediul interfeței webDe către client prin intermediul interfeței webDe către IKOULA în colaborare cu respectivul client
Copie de rezervă online a bazei de dateMySQL și SQLServer
Opțiune
MySQL și SQLServer
Opțiune
MySQL și SQLServer
Opțiune
MySQL și SQLServer
Opțiune

Securitate

Audit lunar de securitate completă - OpenVAS
Optimizarea securității serverului după auditul de securitateOpțiune
Aplicarea actualizărilor de securitate validate de clientOpțiune
Asistență pentru gestionarea politicilor de securitate privind firewall-ulOpțiuneOpțiuneOpțiune

Rețele

Supraveghere rețele24/724/724/724/7
Disponibilitate rețele/Rată de garantare a conectivității99,90 %99,95 %99,95 %99,95 %

Angajamentele noastre

Rata de disponibilitate nu este îndeplinită*5 puncte de penalizare pentru fiecare detectare5 puncte de penalizare pentru fiecare detectare5 puncte de penalizare pentru fiecare detectare
RTG nu este îndeplinit*1 punct pentru fiecare 1/2 oră de depășire
GTR nu este îndeplinit*1 punct pentru fiecare 1/4 oră de depășire
Respectarea datelor de punere la dispoziție a rapoartelor de operare*1 punct pentru fiecare dată care nu este respectată
*Rata de disponibilitate calculată lunar. 5 puncte de penalizare corespund unei reduceri de 5 % la factura lunară pentru serviciul în cauză, plafonată la 20 % din factura lunară pentru serviciul în cauză.



Vă interesează serviciile gestionate? Evaluați nevoile dvs. împreună cu experții noștri și găsiți nivelul de servicii care vi se potrivește. CONTACTAȚI DEPARTAMENTUL NOSTRU DE VÂNZĂRI
CookiesPrivacy