ZIMBRA CONNECT este instrumentul de colaborare dedicat companiilor

Mențineți echipa conectată cu soluția ZIMBRA CONNECT

Asigurarea unei bune comunicări interne este esențială pentru companii, în special cu creșterea nivelului de alocare a lucrului de acasă, și a echipelor din ce în ce mai mobile. Prin urmare, aveți nevoie de instrumente profesionale puternice capabile să creeze și să mențină legături între toți angajații, oriunde ar fi aceștia.

Prin implementarea ZIMBRA CONNECT, companiile permit tuturor angajaților lor să acceseze un chat intern de încredere și astfel să optimizeze munca în echipă. Prin intermediul unei interfețe intuitive, acum vor putea comunica și colabora, indiferent de locația lor geografică. Funcțiile oferite de ZIMBRA CONNECT garantează o experiență excelentă pentru utilizator.

Ce caracteristici prezintă ZIMBRA Connect ?



  • Chat individual sau de grup

  • Partajare de fișiere

  • Partajare ecran de lucru

  • Conferințe video în grup

  • Gestionarea adecvată și simplă a prezenței

  • Sistem de urmărire pentru primirea și citirea mesajelor

  • Istoricul conversațiile de pe chat și a fișierelor partajate




În ceea ce privește back-office-ul, ZIMBRA CONNECT are, de asemenea, multe avantaje:

  • Nu este necesară nicio configurație specială
  • Instalare ușoară prin intermediul unui manager de pachete
  • Compatibilitate integrată cu serverul TURN
  • Protocol WebRTC Peer-to-Peer pentru a evita supraîncărcarea serverului
  • Disponibilitate COS și utilizator
  • Auditul fișierelor jurnal
CookiesPrivacy