Outsourcing este o afacere, outsourcing este afacerea noastră
Încredințați experților gestionarea infrastructurilor dvs., și eliberați-vă
de problemele tehnice
Monitorizarea, supravegherea, gestionarea, raportarea, intervențiile tehnice, sau asistența zilnică menite să creeze și să modeleze infrastructura conform nevoilor și obiectivelor dvs., reprezintă sarcini care pot fi încredințate unui furnizor de servicii gestionate, permițându-vă să vă controlați mai bine costurile și să vă reconcentrați asupra afacerii esențiale.
Externalizați sistemul de informații cu IKOULA
Sunt disponibile diferite niveluri pentru infrastructurile dvs.
OUTSOURCINGNIVEL LIBERTY : Suport pentru clienți și materiale garantat.
OUTSOURCINGNIVEL PRIME : Oferă servicii suplimentare de supraveghere și audit.
OUTSOURCINGNIVEL BUSINESS : Pentru clienții care doresc să își personalizeze procedurile și supravegherea.
OUTSOURCINGNIVEL FIRST : Un nivel optim care vă garantează un grad suplimentar de protecție: cu un serviciu de consiliere, dezvoltare și management tehnic. Cu nivelul Outsourcing First, veți obține ceea ce este mai bine pentru a vă gestiona echipamentele IT.
Cu IKOULA, serviciile dvs. IT sunt gestionate de echipele noastre de experți. Aceste infrastructuri complexe ar putea aduce diferite tipuri de probleme în funcție de nevoile companiei. Unele afaceri necesită mai multă putere de calcul, altele o disponibilitate foarte mare. Pentru fiecare problemă, avem o soluție.
Puteți trimite o cerere pentru o ofertă personalizată către echipa noastră de vânzări, care poate fi accesată prin telefon sau e-mail.
Veți primi un răspuns în maxim 24 de ore. Echipele noastre tehnice sunt disponibile 24/7.
Exemple de infrastructuri gestionate de Serviciile de Gestionare de la IKOULA
- WEB & BDD(separate fără redundanță)
Perfecte pentru site-urile necritice care, oricum, necesită, o anumită cantitate de putere informatică.
- WEB & BDD(cu redundanță)
Potrivite pentru mizele mari și/sau site-uri critice care necesită disponibilitate/redundanță mare
- WEB & BDD(separate cu redundanță)
Corespunde găzduirii datele extrem de sensibile, conform Planului De Asigurarea Securității (PAS) a marilor organizații.
- GESTIONAT PLESK
SERVERPerfect pentru o echipă de dezvoltatori web sau mici agenții web. sunteți susținut de experții noștri pentru construcția și evoluția infrastructurii dvs.
- WEB, ECHILIBRARE ÎNCĂRCARE,
STOCARE ȘI BDD (toate cu redundanță)Destinată site-urilor de înaltă sensibilitate care necesită o disponibilitate ridicată/o redundanță completă, și care susține scalarea puternică și punctuală.
Descoperiți nivelurile diferite de outsourcing de la IKOULA Mai multe niveluri de servicii pentru infrastructurile dvs.
Outsourcing NIVEL LIBERTY și garanție hardware OFERTĂContactați-ne | Outsourcing NIVEL PRIME + Supraveghere și auditContactați-ne | Outsourcing NIVEL BUSINESS + Personalizarea procedurilor și supraveghere + Copie de rezervăContactați-ne | Outsourcing NIVEL FIRST + Servicii complete de gestionare, consultanță, dezvoltare, gestionare tehnică etc.)Contactați-ne |
---|
Asistență
Asistență și sfaturi personalizate | Echipă de ingineri comerciali | Inginer comercial dedicat | Inginer comercial dedicat. Expert tehnic dedicat opțional | Inginer comercial dedicat și expert tehnic dedicat |
---|---|---|---|---|
Manager de proiect dedicat pentru consultanță, monitorizare și construcție de platforme | Opțiune | Opțiune |
Asistență
Interfețe dedicate și sigure pentru clienți (facturare, statistici, rapoarte etc.) | ||||
---|---|---|---|---|
Furnizarea de rapoarte operaționale și rapoarte de incidente | ||||
Asistență tehnică prin e-mail | 24/7 | 24/7 | 24/7 | 24/7 |
Asistență tehnică prin telefon | 9:00 - 19:00 24/7 opțional | 9:00 - 19:00 24/7 opțional | 9:00 - 19:00 24/7 opțional | 24/7 |
Prezență la fața locului | 24/7 | 24/7 | 24/7 | 24/7 |
Fereastră de garantare a timpului de răspuns tehnic | 9:00 - 19:00 | 24/7 | 24/7 | 24/7 |
Proceduri de răspuns personalizate de client | ||||
Perioadă lunară alocată solicitărilor clienților, fără serviciile care sunt deja incluse (operațiuni curente și gestionare incident) | 3 ore pentru fiecare server | |||
Garantare timp de răspuns tehnic (RTG) prin e-mail | 24 de ore | 12 ore | 4 ore | 2 ore |
Garantare timp de răspuns tehnic (RTG) prin telefon | 1 oră | 30 de min. | 15 min. | 15 min. |
Garantare timp proactiv de răspuns după găsirea problemei | în mai puțin de 4 ore | în mai puțin de 2 ore | în mai puțin de 1 oră | în mai puțin de 30 de min. |
Legătură directă cu o persoană de contact calificată din centrul nostru de date (fără asistență telefonică subcontractată!) | ||||
Soluționare tichet prin intermediul e-mailului de către personalul nostru calificat (Tehnician pentru asigurarea asistenței tehnice, Inginer pentru asigurarea asistenței tehnice, cercetare și dezvoltare) |
Hardware
Definiția arhitecturii celei mai adaptate la nevoile dvs. | ||||
---|---|---|---|---|
Propunere proactivă pentru implementarea infrastructurilor dvs. | ||||
Hardware și componente testate și certificate de IKOULA | ||||
Garanție hardware pe durata serviciului | ||||
Timp garantat de înlocuire (GRT Hardware) | în mai puțin de 24 de ore | în mai puțin de 12 ore | în mai puțin de 4 ore | în mai puțin de 4 ore |
Administrare sistem
Asistență completă pentru administrarea sistemului (web și bază de date, fără administrarea aplicației) | Acces rădăcină/administrator acordat clientului | Acces rădăcină/administrator acordat clientului | Acces rădăcină/administrator acordat clientului | |
---|---|---|---|---|
Asistență de gestionare a accesului și repartizarea drepturilor restricționate ale utilizatorului către datele de actualizare a serverului |
Supraveghere
Supraveghere sistem (CPU, RAM, hard disk etc.), raport lunar prin intermediul e-mailului. | ||||
---|---|---|---|---|
Monitorizarea componentelor și a serviciului prin e-mail | ||||
Personalizarea procedurii de monitorizare (elemente, praguri și niveluri de alertă care fac obiectul validării) | ||||
Asistență pentru gestionarea alertelor | Broșură cu instrucțiuni scrisă de client și configurată de IKOULA | Broșură cu instrucțiuni scrisă împreună cu clientul și configurată de IKOULA | ||
Gestionarea scalabilității (aflarea și propunerea unei soluții adecvate) |
Copie de rezervă
Copie de rezervă | Opțiune | Opțiune | ||
---|---|---|---|---|
Spațiu pentru copia de rezervă | Opțiune | Opțiune | 100 GB incluși Opțiune cu o dimensiune suplimentară | 100 GB incluși Opțiune cu o dimensiune suplimentară |
Definiția politicii copiei de rezervă | De către client | De către client | De către client | De către client |
Efectuarea copiilor de rezervă pe conținuturi media amovibile și arhivare | Opțiune | Opțiune | Opțiune | Opțiune |
Restaurarea copiilor de rezervă în caz de cădere (a sistemului sau a hardware-ului) | De către client prin intermediul interfeței web | De către client prin intermediul interfeței web | De către client prin intermediul interfeței web | De către IKOULA în colaborare cu respectivul client |
Copie de rezervă online a bazei de date | MySQL și SQLServer Opțiune | MySQL și SQLServer Opțiune | MySQL și SQLServer Opțiune | MySQL și SQLServer Opțiune |
Securitate
Audit lunar de securitate completă - OpenVAS | ||||
---|---|---|---|---|
Optimizarea securității serverului după auditul de securitate | Opțiune | |||
Aplicarea actualizărilor de securitate validate de client | Opțiune | |||
Asistență pentru gestionarea politicilor de securitate privind firewall-ul | Opțiune | Opțiune | Opțiune |
Rețele
Supraveghere rețele | 24/7 | 24/7 | 24/7 | 24/7 |
---|---|---|---|---|
Disponibilitate rețele/Rată de garantare a conectivității | 99,90 % | 99,95 % | 99,95 % | 99,95 % |
Angajamentele noastre
Rata de disponibilitate nu este îndeplinită* | 5 puncte de penalizare pentru fiecare detectare | 5 puncte de penalizare pentru fiecare detectare | 5 puncte de penalizare pentru fiecare detectare | |
---|---|---|---|---|
RTG nu este îndeplinit* | 1 punct pentru fiecare 1/2 oră de depășire | |||
GTR nu este îndeplinit* | 1 punct pentru fiecare 1/4 oră de depășire | |||
Respectarea datelor de punere la dispoziție a rapoartelor de operare* | 1 punct pentru fiecare dată care nu este respectată |
Aceștia cred în noi
MKB Prod
Asumarea gestionării zilnice a numelor de domenii în numele clienților noștri a reprezentat o sarcină complexă și îndelungată, care ne-a distras atenția de la afacerea noastră esențială. Alegând serviciile gestionate de la IKOULA, am reușit să ne reconcentrăm pe lucrurile esențiale, bazându-ne pe vigilența și pe receptivitatea echipelor acestora.
www.mkbprod.comMICROLOGICIEL
În calitate de furnizor de soluții de software SaaS, trebuie să deținem o infrastructură lipsită de puncte vulnerabile. Echipele care se ocupă cu serviciile gestionate de la IKOULA ne-au ajutat să creăm o infrastructură prin intermediul arhitecturii care satisface nevoile noastre, și să o gestionăm zilnic, astfel încât să ne putem concentra asupra clienților noștri.
www.micrologiciel.comINDEXEL
Suntem o agenție redacțională și digitală. Este important pentru noi să ne putem baza pe un furnizor de servicii de găzduire capabil să susțină sarcini maxime. Încredințarea gestionării totale a sistemelor noastre de informații experților, cu scopul de a evita breșe de securitate, ne asigură liniștea și ne oferă timp în plus.
www.indexel.comCHANNELBP
ChannelBP este o revistă de referință în lumea canalelor IT B2B, care reunește toți factorii decisivi din sector. Prin urmare, era de neimaginat să lăsăm un site la mila breșelor de securitate, sau incapabil să susțină traficul intens. Alegerea companiei IKOULA pentru găzduirea și Outsourcing site-ului nostru, precum și ale site-urilor periferice activității noastre, garantează continuitatea activității noastre, și permite personalului redacțional să își facă timp pentru crearea de rapoarte, fără să se îngrijoreze de partea tehnică a lucrurilor.
www.channelbp.comADELE.ORG
ADELE.ORG este o platformă dedicată căutării facilităților de cazare în cămine studențești sau universitare. Datorită activității acestuia, site-ul experimentează puncte de maximă activitate de mai multe ori pe an, și a trebuit să găsească o gazdă capabilă să garanteze o operațiune fără probleme a platformei permițându-i, în același timp, să evolueze rapid în cazul creșterii încărcării. Expertiza efectuată de echipele companiei IKOULA ne reasigură, și ne asigură că atât studenții și lucrătorii tineri, cât și angajații noștri care gestionează contractele de leasing au o platformă optimă.
www.adele.orgAveți nevoie de altceva? Descoperiți soluțiile noastre de servicii gestionate
Alegerea nivelului potrivit de servicii Întrebări frecvente
- Care este abordarea corectă pentru a alege o outsourcing?
- Mai întâi trebuie să comparați ofertele oferite și costul între diferitele companii care oferă acest serviciu. Apoi, este necesar să se evalueze capacitatea de răspuns, flexibilitatea, expertiza și securitatea pentru a ști care satisface cel mai bine nevoile companiei. Și, mai presus de toate, este mai bine să treceți la oferte modulare (adică, acestea din urmă sunt adaptate și personalizate în funcție de nevoile clientului) decât ofertele ambalate.
- Care este beneficiul externalizării?
- Există mai multe avantaje între economisirea de timp și bani, siguranța protecției datelor și anticiparea problemelor, deoarece aceștia sunt experții care se ocupă de aceasta. Și, din punct de vedere juridic, transferând responsabilitatea către furnizorul de servicii în caz de probleme legate de IT.
- Ce este outsourcing?
- Outsourcing implică o companie care își încredințează sistemul IT (gestionarea computerelor, datelor și software-ului) unui furnizor de servicii. Această outsourcing poate fi totală sau parțială.
- Ce fel de acțiuni concrete pot fi efectuate de către echipele de servicii gestionate de la IKOULA?
- Depinde doar de nivelul de serviciu ales și de obiectivele/nevoile companiei. Putem menționa, de exemplu:
- crearea unui VirtualHost (configurație web, bază de date cu un utilizator, utilizator SFTP etc.).
- analiza și implementarea unor configurații specifice în funcție de nevoile clientului (redirecționare, rescriere URL, memorie în cache etc.)
- monitorizarea actualizărilor și a punctelor vulnerabile din securitatea serverelor și aplicațiilor, prin analiza și propunerea de soluții clientului, apoi, prin aplicarea de corecții de comun acord cu clientul.
- monitorizarea platformei, prin sfaturi cu privire la evoluția acesteia. Poate fi înființat un comitet de coordonare, fie în cadrul unor conferințe prin apel telefonic, fie pe site.
- monitorizarea zilnică a copiilor de rezervă ale platformei, prin corecturi automate ale erorilor (îmbunătățiri etc.). Important este să aveți ÎNTOTDEAUNA o copie de rezervă funcțională!
- Ce include un serviciu de outsourcing?
- În primul rând trebuie să știți ce tip de outsourcing a selectat compania, cu toate acestea, pentru majoritatea acestora, aceasta include întreținerea parcului de calculatoare, monitorizarea și securizarea tuturor sistemelor și rețelelor, un suport tehnic și o asistență pentru utilizatori diferiți și în cele din urmă o evoluție a parcului de calculatoare, astfel încât acesta să fie permanent eficient.
- Ce presupun, în mod practic, serviciile gestionate de la IKOULA?
- Deoarece fiecare companie are propria sa infrastructură, precum și nevoi diferite, IKOULA oferă 4 niveluri diferite de gestionare a serviciilor: LIBERTY, PRIME, BUSINESS și FIRST. Fiecare nivel de serviciu urmează 3 axe principale: monitorizare, copie de rezervă/restaurare, și gestionarea sistemului.
- Monitorizare (instrument Zabbix):
- Nivelul LIBERTY: monitorizarea stării serverelor fizice sau virtale(„sus” sau „jos”) și verificarea anumitor porturi de rețea.
- Nivelul PRIME Monitorizare standard prin intermediul Zabbix. Acest instrument efectuează citiri exacte și verifică starea resurselor de sistem (RAM, CPU, disk, rețea etc.) și a serviciilor (http, web, căutare, bdd etc.).
- Nivelurile BUSINESS și FIRST: monitorizare avansată prin intermediul sondelor personalizate, pentru a verifica atât disponibilitatea cât și consumul resurselor. De exemplu, pe o platformă web, verificăm timpul de răspuns unei pagini de pornire. Aceste măsuri sunt înregistrate și comparate pentru a identifica deficiențele de la nivelul serviciilor. În plus, mai sunt trimise un număr de alerte de prag, fiind necesară intervenția omului. Aceste intervenții pot fi planificate în avans într-o broșură cu proceduri.
- Copie de rezervă/restaurare:
- Nivelurile LIBERTY și PRIME: Disponibile ca opțiune
- Nivelul BUSINESS: clientul deține controlul complet asupra copiei de rezervă și a restaurărilor. IKOULA vă stă la dispoziție, după caz, pentru a oferi sfaturi clientului cu privire la instrumentele care trebuie să fie implementate.
- Nivelul FIRST: Echipele IKOULA gestionează copia de rezervă și efectuează restaurări în numele clientului, în funcție de criteriile stabilite. Clientul nu poate modifica sau restaura un element fără să fie supus unui serviciu gestionat. Este obligatorie prezența unui firewall.
- Sistemul de gestionare:
- nivelul LIBERTY: include monitorizarea infrastructurii dvs. și a anumitor porturi de rețea
- nivelul PRIME: în completare la nivelul LIBERTY, acesta mai include sistemul de monitorizare al platformelor dvs. (CPU, RAM, hard disk etc.)
- nivelul BUSINESS: în completare la nivelul PRIME, acesta mai include monitorizare avansată și personalizată, copie de rezervă/restaurare și menținerea disponibilității serviciilor, conform manualului de proceduri definit în avans de client
- nivelul FIRST: în completare la nivelul BUSINESS, acesta definește timpul uman necesar pentru a gestiona zilnic platforma (actualizare de securitate, software)
- Cum ajută outsourcing-ul să se dezvolte SME-urile?
- Outsourcing permite IMM-urilor să beneficieze de întreținere IT echivalentă cu cea a companiilor mari, care au adesea o echipă specializată în acest sector.
- Cum pot fi supravegheate platformele dvs. de la distanță?
- Pentru a susține serviciile gestionate care rulează pe platformele dvs., IKOULA vă furnizează diferite instrumente de raportare și de supraveghere, și care sunt accesibile dintr-o singură interfață web securizată, denumită Extranet.
Prin intermediul lui Extranet, dispuneți de toate informațiile de care aveți nevoie pentru a vă gestiona platformele:- Supravegherea sistemelor și serviciilor
- Monitorizarea tablourilor de bord
- Monitorizarea principalilor indicatori
- Rapoarte de răspuns
- Revizuire anuală, identificarea posibilelor nevoi noi, definirea principalelor orientări
- Cum să declanșezi outsourcing?
- În primul rând, trebuie să vă înregistrați și să puneți toate întrebările dorite în prealabil. Apoi, vă puteți conecta la zona dvs. de clienți pentru a alege apoi pachetul și VPS-ul dorit de companie.
- Cum să reușești în outsourcing IT?
- Este esențial să se definească nevoile și rezultatele așteptate prin elaborarea unui contract în care ambele părți sunt de acord complet cu privire la toate punctele, dar mai întâi compania alege ce tip de outsourcing dorește (complet sau nu). Și mai presus de toate, clientul trebuie să fie în comunicare constantă cu furnizorul, astfel încât să nu apară probleme.
- De ce ar trebui să alegeți IKOULA?
- Alegerea companiei IKOULA pentru a beneficia de servicii gestionate are anumite avantaje:
- supravegherea poate fi complet personalizată:
- pot fi aplicate șabloanele „realizat în IKOULA”, cu modificările pragurilor
- pot fi create și monitorizate scenarii web, în baza codului de retur, a căutării textului în pagină și a timpului de răspuns
- pot fi create elemente specifice de supraveghere, în colaborare cu echipele IKOULA
- pot fi aplicate proceduri de intervenție în caz de alerte
- O atenție deosebită trebuie să fie acordată copiilor de rezervă:
- acestea pot fi personalizate (programarea, periodicitatea și metoda utilizată pentru efectuarea copiei de rezervă: copie fișier, dump etc.)
- acestea se regăsesc, implicit, pe un site aflat la distanță, de exemplu, dacă infrastructura dvs. este localizată în centrul nostru de date IKDC1, copia de rezervă va fi localizată, automat în cel de-al doilea centru de date al nostru, IKDC2, și invers)
- Există mai multe opțiuni PRA, este posibilă replicarea completă a platformei principale sau deținerea unei platforme mai mici cu o funcționare defectuoasă.
- supravegherea poate fi complet personalizată:
- De ce ar trebui să utilizez servicii gestionate pentru infrastructura mea?
- Alegerea unor servicii gestionate vă permite încredințarea întreținerii mașinilor dvs. către profesioniști, care dețin controlul total în privința diverselor probleme din sector.
- Alegerea serviciilor gestionate înseamnă că alegeți:
- liniște sufletească: alegerea subcontractării vă permite să fiți informat în timp real de starea infrastructurilor dvs. prin intermediul Extranetului nostru securizat. După caz, echipele noastre de experți - din centrele noastre de date - vă pot răspunde automat. Prin urmare, nu trebuie să vă îngrijorați! Vă puteți concentra din nou asupra afacerii dvs. esențiale!
- Securitatea: deoarece securitatea sistemelor IT este prioritară pentru noi, echipele noastre urmează un protocol foarte strict de monitorizare zilnică, lucru care le permite să identifice posibile puncte vulnerabile și să le corecteze cât mai curând posibil. Protocolul include următoarele:
- Monitorizare integrală, cu verificarea surselor recunoscute (site-urile sistemelor de operare, precum Debian sau Centos, dar și site-uri precum ANSSI, Zataz sau NVD)
- O actualizare a bazelor de date interne de informații, informații pentru listarea aplicațiilor (nume și versiuni aferente), dar și documentare cu privire la clienți, cuprinzând explicații cu privire la punctele slabe găsite și la măsurile de corecție întreprinse (disponibile prin intermediul Extranetului fiecărui client.)
- Comunicare directă cu clienții în funcție de gradul critic al punctelor vulnerabile identificate, pentru a planifica operațiunile care trebuie efectuate
- Control: din cadrul Extranetului securizat de la IKOULA, vă puteți monitoriza performanța platformei dvs. în funcție de KPI-ul dvs. Echipele noastre vă vor susține în ajustarea și adaptarea infrastructurilor dvs. în rând cu dezvoltarea companiei dvs., controlându-vă, în același timp, costurile.
- De ce să puneți serverul în outsourcing?
- Datorită externalizării, compania nu mai are probleme de supraîncălzire sau eșec, deoarece datele sunt stocate în centre de date foarte sigure. În plus, prin adoptarea acestei metode, compania rămâne la vârful tehnologiei.
- De ce să securizați datele corporative în outsourcing?
- Acest lucru minimizează accidentele precum pierderea sau furtul de date și scurgerea de informații confidențiale de către hackeri sau de către un angajat.
- Sunt toate aplicațiile acceptate de echipele de servicii gestionate?
- În calitate de experți, echipele de la IKOULA stăpânesc multe aplicații, inclusiv următoarele (listă incompletă)
- Linux:
- Servicii Web (Apache, Nginx, lighttpd, NodeJS, Haproxy, Varnish, Tomcat, PHP - FPM & module , Plesk, etc.)
- Baze de date (MySQL - singură sau replică, MariaDB - singură sau replică, Postgres - singură sau replică, MongoDB - singură sau replică, SQlite etc.)
- Aplicații (Docker, Supervisor, Bascule, CoroSync etc.)
- Windows:
- Servicii web (IIS, Apache, Nginx, PHP - FPM & module, Plesk etc.)
- Baze de date (Server Microsoft SQL - singur sau replică, MySQL - singur sau replică, MariaDB - singur sau replică, Postgres - singur sau replică etc.)
- Linux:
- Mai multe informații despre oferta de externalizare MSP