iKeepinCloud

Stocare Cloud – iKeepinCloud

Securizați, sincronizați și partajați datele dvs.

Știați că poate fi atât de simplu? Protejați-vă datele!
Este de neconceput pierderea documentelor, fotografiilor și videoclipurilor dvs. Aveți nevoie de următoarele:
  • un serviciu online care poate stoca datele dvs. într-un spațiu de stocare de încredere.
  • stocare în Franța, astfel încât să rămâneți proprietarul datelor dvs.
  • hardware capabil să reziste la furturi, accesări ilegale, incendii și inundații.
Soluția: iKeepinCloud, spațiul de stocare online de la Ikoula.

(Re)descoperiți iKeepinCloudSecurizați, sincronizați și partajați datele dvs.

iKeepinCloud
100 GB
pentru 4,99 € fără taxă/lună

100 GB 20 TB

Alegeți spațiul dvs. de stocare
(+ 0,03 € per GB suplimentar)
  • Stocare online cu OwnCloud
  • Sincronizarea datelor dvs.
  • Recuperare (sistem de operare, date etc.)
  • Copie de rezervă a serverelor dvs.
  • Protocol multiplu: SFTP, FTP(S), HTTP(S), WebDAV, Samba
  • Partajare publică și privată
  • Copie de rezervă fără instalarea de software
  • Limbaje: C, PHP, Java, Perl, Ruby, Python și Sharpbox
  • Date stocate în FRANȚA Steagul francez
Comandă
IkeepinCloud PRO

ProfesioniștiAveți nevoie de o soluție dedicată?

ikicpro

Soluție privată dedicată de la 20 „TB”

Acest lucru vă permite să stocați volume mari de date în deplină siguranță și pe pământ francez.

Contactați departamentul nostru de vânzări:
+33 (0)1 84 01 02 50   –   Formular de contact

*Valabil o singură dată per cont client, fără reînnoirea serviciilor.
Servicii disponibile cu iKeepinCloudDe ce ar trebui să alegeți stocarea online iKeepinCloud?
  • Stocarea în Franța

    Datele dvs. sunt stocate în Centru de date de ultimă generație din Franța. Prin urmare, nu faceți obiectul Legii Patriot.

  • Open-source

    Contrar altor oferte de pe piață, infrastructura de stocare online iKeepinCloud este bazată pe blocuri gratuite de software

  • Monitorizare permanentă

    Platforma iKeepinCloud este monitorizată permanent de către echipa noastră tehnică ce oferă asistență 24/7

  • Duplicare date

    Pentru a vă garanta o securitate optimă, duplicămde două ori fișierele dvs. și le depozităm în două diferite servere dedicate.

  • Platformă cu protocoale multiple

    iKeepinCloud poate fi accesat utilizând 7 protocoale de comunicare IT: FTP, FTPS, HTTP, HTTPS, SFTP, SMB (+ Samba) și WebDAV.

  • Fără mobil și fără software

    Fiind posibile stocarea și salvarea fără software, iKeepinCloud funcționează, de asemenea, cu cel mai bun software de pe piață, pentru a oferi clientului cea mai bună experiență completă.

Ce pot face cu stocarea mea din iKeepinCloud?
  • Stocare
    • Fotografiile dvs.
      Videoclipurile dvs.
      Fișierele dvs.
  • Copie de rezervă
    • Serverul dvs.
      Computerul dvs.
      Telefonul dvs.
  • Partajați
    • Albumele dvs.
      Calendarul dvs.
      Lista cu ce aveți de făcut
  • Recuperați
    • Software-ul dvs.
      Sistemul dvs. de operare
      Datele dvs.

Caracteristici tehnice ale ofertei noastre iKeepinCloudO gamă variată de funcții pentru a vă personaliza serverul.

Stocare online

Spațiu de stocare100 GB
Spațiu de stocare suplimentar+ 0,03 €/sup. GB
Transfer încărcare/descărcare Simularea timpului dvs. de transfer
Mărimi de fișiere

Comunicare protocoale multiple

WebDAV
HTTP/HTTPS
FTP/FTPS
SFTP
Samba/CIFS

ownCloud

Interfață web
Instrument de sincronizare
Recuperare documente
Poate citi muzică și videoclipuri
Importați contacte
Distribuiți calendare
Opțiune: Aplicație mobilă
Partajare publică și privată

Funcții avansate

Stocare fără software (Samba, CIFS)
Copie de rezervă a serverului cu RSYNC pe SSH

Extranet de la Ikoula

Modificare parolă
Opțiune de import IKIC
Copie de rezervă VHD pentru serverul Ikoula

Limbaje de codare

C
PHP
Java
Perl
Python
Ruby
Sharpbox

Ajutor și Întrebări frecventeCele mai frecvente întrebări

Vedeți tot Închideți tot
Cum să accesați propria interfață web ownCloud
Printr-o interfață web acționată de OwnCloud, gestionarea documentelor devine floare la ureche. Stocarea și partajarea fișierelor dvs., recuperarea fișierelor șterse și redarea în flux audio/video sunt doar câteva dintre principalele funcții disponibile.

Începeți să explorați imediat interfața dvs. prin copierea următorului link în browserul dvs.

https://[YOUR_LOGIN].ikic.me

Cum să sincronizați ownCloud cu computerul dvs.
Sincronizați automat și permanent fișierele dvs. dintre computerul, telefonul dvs. inteligent și tableta dvs.

Descărcați interfața OwnCloud client solicitată:
Client Windows/Linux/Mac |  Aplicații iOS |  Google Play |  Amazon App Store
ownCloud
  1. Instalați clientul de sincronizare pe computerul dvs. Prin configurarea „Setați o conexiune cu ownCloud” introduceți următorul rând în adresa serverului:
    https://[YOUR_LOGIN].ikic.me

  2. Bifați „Utilizați o legătură securizată”. Apoi introduceți ID-ul dvs. de conectare din 5 cifre și parola dvs. în următoarele câmpuri.

  3. Conectați-vă! Apăsați pe aplicația instalată pe computerul dvs. pentru a o configura și adăugați sau ștergeți fișierele care urmează a fi sincronizate.



Cum să configurați stocarea dvs. fără software pe un dispozitiv Windows
Cu adresa dvs. de iKeepinCloud: \\[YOUR_LOGIN].[YOUR_PLATFORM].ikeepincloud.com\[YOUR_LOGIN]
  1. Pe desktopul dvs. Windows faceți clic dreapta pe „Computer” și selectați „Conectați o unitate de rețea”, apoi lipiți detaliile contului dvs. iKeepinCloud în câmpul „Folder” și faceți clic pe „Enter”

  2. Introduceți numărul dvs. de cont și parola.
    Notă: în cazul în care dispozitivul dvs. este într-un anumit domeniu, detaliile dvs. de conectare vor trebui să aibă ca prefix „\” pentru autentificare.

  3. Începeți să vă stocați toate datele!

Cum să vă configurați stocarea dvs. fără software pe un dispozitiv Linux
Cu adresa dvs. de iKeepinCloud: \\[YOUR_LOGIN].[YOUR_PLATFORM].ikeepincloud.com\[YOUR_LOGIN]
  1. Mergeți la fila „Comenzi rapide” și faceți clic pe „Conexiune server”.

  2. Va apărea o fereastră intitulată „Conexiune server”. În câmpul „Tip de serviciu” selectați „WebDAV securizat (HTTPS)”

  3. În „Server” lipiți detaliile contului dvs. iKeepinCloud și introduceți numărul dvs. de cont în „Conectare”.

  4. Bifați căsuța „Adaugă un marcaj”, adăugați rândul „ikeepincloud” în „denumire marcaj” și faceți clic pe „Conectare”.
    Notă: în cazul în care dispozitivul dvs. este într-un anumit domeniu, detaliile dvs. de conectare vor trebui să aibă ca prefix „\” pentru autentificare.

  5. Introduceți parola dvs. în ultima fereastră și începeți să vă stocați toate datele!

Cum să vă configurați stocarea fără software pe un dispozitiv Mac OS X
Cu adresa dvs. de iKeepinCloud: \\[YOUR_LOGIN].[YOUR_PLATFORM].ikeepincloud.com\[YOUR_LOGIN]
  1. În meniul instrument de găsire faceți clic pe „Salt”, apoi pe „Conectare la un server”.

  2. În următoarea fereastră, lipiți adresa dvs. de iKeepinCloud în „Adresa de server”.

  3. Introduceți numărul dvs. de cont și parola dvs. în următoarea fereastră.

  4. Bifați căsuța „Referință utilizator” apoi „Conectare”.
    Notă: în cazul în care dispozitivul dvs. este într-un anumit domeniu, detaliile dvs. de conectare vor trebui să aibă ca prefix „\” pentru autentificare.

  5. Introduceți parola dvs. în ultima fereastră și începeți să vă stocați toate datele!

Cum să accesați partajarea publică
Acum știți cum să vă stocați fișierele. Ați observat folderul „Public” în spațiul dvs. de stocare?

Toate informațiile pe care le stocați în acest folder vor fi automat partajate public.
Contactele dvs. pot accesa fișierele dvs. partajate public doar prin intermediul acestui URL:

http://public.[YOUR_LOGIN].[YOUR_PLAFEFORME].ikeepincloud.com

Este posibil să mă conectez cu mai mulți utilizatori în același timp?
5 utilizatori se pot conecta în același timp la un singur cont iKeepinCloud, indiferent de protocolul utilizat. Aveți grijă să nu lucrați la același document!
Este iKeepinCloud compatibil cu Rsync?
Da, puteți utiliza comanda RSync printr-un tunel SSH pentru a efectua copiile de rezervă planificate.
Sunt datele mele cu adevărat confidențiale?
Da, toate datele dvs. sunt confidențiale. Nici un angajat Ikoula nu se poate uita la datele care circulă pe conturile iKeepinCloud. Dacă încă mai aveți dubii, vă sugerăm să utilizați cel mai bun program: TrueCrypt. Acest software vă permite să vă criptați datele de îndată ce le transmiteți în spațiul dvs. de stocare online iKeepinCloud. Nici chiar cei mai abili hackeri nu vor putea combate acest software minunat!
Este iKeepinCloud cu adevărat securizat?
Aici, la Ikoula, securitatea datelor dvs. este principala prioritate. Datele noastre sunt stocate în centrele noastre de date din Franța. Sunt duplicate de trei ori în 3 servere din unități de infrastructură independente. Protocolul SFTP vă permite, de asemenea, să furnizați maximă securitate transferurilor dvs.
Există vreun software brevetat?
Nu, am ales să vă furnizăm un software compatibil și partener pentru a vă da opțiunea de a alege software-ul preferat. Software-ul nostru partener ne permite, de asemenea, să vă furnizăm cunoștințele celui mai avansat și mai complex software de pe piață.
Nu mă pot conecta fără software. Dar urmez instrucțiunile din tutorial!
Vă rugăm să verificați dacă ați introdus corect parola pentru iKeepinCloud. Introducerea unei parole incorecte este o greșeală comună! Am descoperit că o conexiune lipsită de software este blocată adesea de firewall-uri. De exemplu, se știe că firewall-ul LiveBox Orange blochează conexiunea lipsită de server iKeepinCloud. Accesați interfața administrativă a furnizorului dvs. de internet și scădeți la minim nivelul de protecție a firewall-ului dvs. Problema ar trebui să fie atunci rezolvată.
Am uitat parola iKeepCloud, ce trebuie să fac?
Vă puteți regăsi parola în e-mailul pe care l-ați primit atunci când v-ați înregistrat în iKeepinCloud. Vă puteți schimba, de asemenea, detaliile contului dvs. iKeepinCloud din extranetul de la Ikoula. Conectați-vă la serviciul de clienți Ikoula apoi selectați serviciul dvs. iKeepinCloud. Veți avea opțiunea de a vă schimba parola.
Ce opțiuni de stocare și sincronizare are interfața mea iKeepinCloud?
Stocare și sincronizare pe PC
Securitatea, stocarea online și sincronizarea tuturor datelor dvs.
  • Stocare online, copie de rezervă și sincronizarea computerului, telefonului și tabletei dvs., permițând accesul de oriunde la datele dvs.
  • Partajarea într-un mod extrem de securizat a fișierelor dvs. publice sau private cu persoanele dorite.
  • Recuperarea fișierelor dvs. șterse: puteți găsi cu ușurință un fișier pe care l-ați șters din greșeală.
Aplicații mobile Tot ce stocați în iKeepinCloud este disponibil pe computerul dvs., dar și pe tableta sau telefonul dvs. Documentele, prezentările, videoclipurile, muzica și fotografiile dvs. sunt accesibile oricând și de oriunde. Cu soluția owncloud de la ikic puteți:
  • descărca aplicația oficială owncloud (serviciu contra cost) pentru dispozitivele iPhone, iPad, și Android.
  • descărca una din aplicațiile gratuite utilizând protocolul webday.
Care sunt soluțiile pentru dezvoltare și pentru copia de rezervă de pe contul meu iKeepinCloud?
Aduceți flexibilitatea Cloud în aplicațiile dvs.
iKeepinCloud este deschisă integral prin intermediul protocoalelor multiple pentru a vă oferi maximă flexibilitate când lucrați în Cloud. Fiecare protocol duce la o gamă infinită de utilizări și rezultate.
  • 7 protocoale de comunicare: webdav, Samba, FTP, FTPS, SFTP, HTTP și HTTPS.
  • 7 limbaje de programare: C, PHP, Java, Perl, Ruby, Python și Sharpbox.

Copie de rezervă și recuperarea serverului dvs.
iKeepinCloud este compatibilă cu RSync (prin SSH) și vă permite să vă sincronizați serverul dvs. dedicat cu iKeepinCloud în timp real. Serverul dvs. dedicat va avea o copie de rezervă integrală pe platforma Ikoula Cloud. iKeepinCloud este compatibilă nativ cu panoul de control Plesk și vă permite efectuarea unei copii de rezervă integrale a serverului dvs. dedicat cu doar câteva clicuri. Puteți efectua și o copie de rezervă fără software a sistemului dvs. de operare, a datelor și instantaneelor dvs. cu un singur clic prin extranetul Ikoula prin opțiunea „Restaurare VHD”. Această opțiune este compatibilă cu ofertele Flex’Server, flexicloud, și cloudikoulaone.

Stocare și copie de rezervă fără software
Acces la toate datele dvs. din orice computer fără a instala vreun software sau deschide un browser web. Eliberați-vă de orice mediu fizic sau software limitativ pentru recuperarea promptă a datelor dvs. Compatibil cu Windows, iKeepinCloud include acum o funcție pentru copia de rezervă și una de sincronizare care nu necesită instalarea niciunui software. Prin utilizarea opțiunii „Istoric fișiere”, puteți automatiza copia dvs. de rezervă în iKeepinCloud cu doar câteva clicuri.

100+ aplicații compatibile
iKeepinCloud permite utilizarea oricărei copii de rezervă sau ale unui software de transfer sau telefon mobil prin utilizarea unuia din multiplele protocoale disponibile. Open-source, gratuit și eficient, iKeepinCloud se adaptează tuturor necesităților dvs.
  • Software de transfer, FTP(uri): transferați-vă datele către iKeepinCloud, beneficiind de viteza și securitatea extrem de mari ale acestor aplicații de software.
  • Software pentru copia de rezervă: planificați, securizați, și selectați din aproape o sută de posibilități pentru a efectua copii de rezervă extrem de personalizate.
  • Aplicații mobile: accesați gratuit toate datele din toate modelele actuale de telefoane inteligente și tablete (Windows Phone, iPhone, Android, Blackberry etc.)
Care protocoale sunt compatibile cu iKeepinCloud?
HTTP/HTTPS
Webdav (Web enabled Distributed Authoring and Versioning) (Creare și acordare de versiuni pe bază web) reprezintă o extensie a protocolului http care facilitează gestionarea stocurilor și resurselor dintre un server web la distanță și un client. Compatibil la origine cu majoritatea dispozitivelor PC, Mac OS sau Linux, webdav vă permite să restaurați și să publicați fișiere rapid și ușor. Principalul scop al webdav este de a face posibile pe web nu doar citirea, ci și scrierea datelor. Avantajele webdav sunt:
  • utilizarea protocolului http care trece cu ușurință prin routerele și firewall-urile NAT.
  • securizarea simplă a traficului de date prin utilizarea protocolului http care facilitează criptarea schimbului de date
  • integrarea transparentă în toate produsele care acceptă webdav
De fapt, cu webdav, sunt disponibile trei tipuri de acces. Vă puteți consulta și stoca fișierele:
  • prin intermediul unui simplu browser web în http(uri) care vă va redirecționa către o interfața concepută de Ikoula, xxxxx.ikeepincloud.com
  • prin autentificarea clientului sau prin software, care vă permite să conectați o anumită locație direct la un server. acestea pot funcționa pe PC, Mac OS sau Linux.
  • prin intermediul unei console integrate native pe Windows, Linux și Mac OS

FTP/FTPS
Protocolul FTP (File Transfer Protocol) (protocol de transfer fișiere) este, conform denumirii, un protocol care transferă fișiere. Definește modul în care datele ar trebui transferate într-o rețea între un server și un client. Pentru a accesa un server FTP, trebuie să utilizați un software client FTP (cu o interfață grafică sau în liniile de comandă). Versiunea securizată a FTP cu protocoalele SSL sau TLS se numește FTPS (foarte recomandată). Avantajele FTP(urilor) sunt:
  • un client FTP simplu este suficient pentru accesarea serverului. Astfel de clienți FTP există în toate sistemele de operare.
  • accesul la paginile web este identic cu metoda care este utilizată într-un server de internet la distanță.
  • dacă aveți acces permanent la internet, acest acces poate deveni vizibil pe plan extern. În acest caz, aveți grijă să interziceți accesul anonim la serverul dvs.
Cu protocolul pentru FTP(uri), puteți consulta și stoca fișierele dvs. printr-o autentificare a clientului sau un software, (Windows, Linux sau Mac OS), care va oferi o interfață de utilizator clară și simplă.

SFTP
În contextul SSH (Secure Shell), SFTP este un protocol de comunicare ce funcționează mai presus de SSH pentru a transfera și gestiona fișiere la distanță. Este, de asemenea, un program de linii de comandă care implementează partea client a acestui protocol de comunicare, cum ar fi cea furnizată de wincp. SFTP acceptă mai multe operații la distanță pe fișiere și se comportă mai mult ca un protocol de sistem de fișiere. Programul SFTP generează o interfață similară cu cea a programului FTP. Avantajele SFTP sunt:
  • conexiunea dintre client și server este criptată. Chiar dacă hackerii monitorizează această conexiune, aceștia nu pot citi informațiile confidențiale (precum parolele) care sunt transferate prin intermediul acestuia. Datele dvs. sunt, astfel, mai bine protejate!
  • criptografierea cu cheie publică permite SFTP să garanteze autentificarea reciprocă a clientului (utilizatorului) și a serverului. Hackerii nu pot redirecționa o conexiune către un server aflat sub controlul acestora.
Prin intermediul protocolului STFP puteți consulta și stoca fișierele dvs. printr-o autentificare a clientului sau un software, (Windows, Linux sau Mac OS), care va oferi o interfață de utilizator clară și simplă. Samba/CIFS: S.M.B („Server Message Block”, cunoscut oficial sub denumirea de C.I.F.S. sau „Common Internet File System”) permite partajarea resurselor (fișiere sau imprimante) în rețelele locale. Autorizează accesul la resursele altor computere care operează cu sistemele de operare Windows (nativ), Apple Mac OS X, GNU/Linux, BSD și Solaris (prin intermediul aplicației „Samba”). Avantajele sistemelor de operare S.M.B. și Samba sunt:
  • performanță excelentă (viteză, latență, număr de utilizatori)
  • sunt fiabile, stabile și ușor de implementat (pot fi utilizate fără client pe marea majoritate a sistemelor recente)
  • numeroase instrumente puternice sunt disponibile în scopul simplificării administrării serverului (Apache, limbaje de programare etc.)
Cum să import date de pe unitatea mea externă de disc pe iKeepinCloud?
Aveți un volum mare de date și doriți să îl transferați pe Cloud? Vă putem oferi o soluție mult mai rapidă decât transferul prin intermediul internetului și mult mai economică decât îmbunătățirea conexiunii dvs.

De fapt, oferta noastră Import IKIC va transfera datele dvs. direct din unitatea dvs. externă de disc printr-o rețea internă Ikoula de mare viteză, ocolind internetul. Această ofertă poate fi deosebit de avantajoasă, în special în contextul:
  • migrării datelor: importul prin intermediul iKeepinCloud este mai rapid decât transferul prin intermediul internetului
  • efectuării unei copii de rezervă la distanță: pentru depozitarea datelor dvs. importante într-un spațiu de încredere și redundant
  • recuperării în cazul unui incident: pentru recuperarea informațiilor dvs. în mod rapid în cazul unui incident
Trebuie să faceți un singur lucru: să ne trimiteți unitățile dvs. Noi ne vom ocupa de restul cu Import IKIC!

Import IKIC necesită un timp de pregătire și de transfer care durează mai puțin decât timpul necesar pentru transferul datelor dvs. prin intermediul conexiunii la internet.

Tabelul alăturat vă prezintă timpul necesar transferării datelor dvs. de acasă sau de la locul de muncă prin utilizarea conexiunii la internet disponibile în locul respectiv.

Timpul de prelucrare și taxele
Prin utilizarea serviciului de importare date de la Ikoula vă puteți descărca toate datele cât mai curând posibil*.
Taxele noastre includ transferul și descărcarea datelor dvs. în spațiul iKeepinCloud, precum și returnarea discului dvs.
Volumul care urmează a fi transferatTimpul de transfer cu Ikoula**Taxe
50 GB de date30 de minute de copiere, o zi de prelucrare50 €
100 GB de date1 oră de copiere, 1 zi de prelucrare80 €
250 GB de date2 ore și 30 de minute de copiere, o zi de prelucrare170 €
500 GB de date5 ore de copiere, 2 zile de prelucrare310 €
1 TB de date10 ore de copiere, 3 zile de prelucrare580 €
*Excluzând întârzierile de transport
**Inclusiv recuperarea, testele de securitate și pregătirea

În cazul în care volumul de date nu se potrivește cu una dintre opțiunile oferite mai sus, veți beneficia și de o rată de facturare de 0,75 €/GB. Exemplu pentru un volum de 120 GB: 80 € (pentru 100 GB) + 15 € (20 GB x 0,75 €) = 95 €.